7 Haziran 2013 Cuma

Neden Gezi Parkındayım?

Tabii ki çevreye duyarlı biri olarak öncelikle Gezi Parkı'ndaki ağaçların kesilmemesi. Ancak benim orada bulunmamın en küçük sebeplerinden biri bu.

Oradayım çünkü burası Türkiye Cumhuriyeti ve ben "Cumhuriyet" kelimesinin anlamı için oradayım.

Oradayım çünkü burası Laik bir ülke ve ben "Laikliğin" ne demek olduğunu gayet iyi bilen müslüman bir vatandaşım.

Oradayım çünkü monarşiye karşıyım. ve ben Tayyip Erdoğan'ı sevenlerinde karşı olduğuna adım gibi eminim tek farkım korkak değilim.

Oradayım çünkü ben Milliyetçiyim ve ben bu ülke topraklarında yaşayan herkese saygı ve sevgi duyuyorum ayrım yapmıyorum.

Oradayım çünkü ben okul hayatıma başladığım ilk günden beri her sabah ve herkesin önünde ANT İÇTİM.

Oradayım çünkü kendini padişah sanan bir adamın yaşadığım ülkeyi yönetmesine karşıyım.

Oradayım çünkü ben ÖZGÜRÜM.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder